Gerke által szervezett Enduró találkozó.

2016.07.15-17.
Tongeren (Belgium)

Élménybeszámoló Buchotól:

"..akkor a Belga túráról egypár mondat..:-)

A vasárnapi (07.10) indulás lett megbeszélve...igaz akor még nem dőlt el, hogy a szolgálatot el tudom e cserélni..de szerencsére sikerül.
Naívan mondtam, hogy majd szoliban jólkipihenemmagam...hát, nem jött össze..egész nap falunapokon bemutató..késő este meg egy sárkányrepülő zuhant le...szóval hajnalig ébren.
Indulás fáradtan...hurrá!! :-(

Szombati napon érkezett Zegre Sárvi Pityu és Shevi. Szerencsére az Attilánál (aki még velünk tartott Belgába) tudtak aludni...nem a kényelmes ágyat választották fekhelyül, hanem egy teherautó platóját...(gondolom voltak má' kényelmetlenebb helyen is) :-)

Vasárnap reggeli indulás 9ó környéke..má' mindenki sisakban..ekkor telefonál Imi, hogy nem indul a motorja...má' megy a szerelő (Honda VFR....Kisti figyelsz ugye! :-) )
Lemerült aksi szívatta..nahh, de kis töltés után életre kelt, de a töltőáram nem volt valami fényes. (ezután sose volt semmi problémája)

Első nap Brutyó Józsihoz terveztük...Magyar -osztrák határ után má' Sárvi ment elől, mert az én GPS töltőm a rázkódástól szétesett.

Az út alatt jóformán a hőségen kívül nem volt más...szép alsórendű utakon elértünk Józsihoz.
Ezúttal köszönjük a vendéglátást!
Második nap Kutna Hora csonttemplomát és Drezda főterét néztük meg egy sör kíséretében.
Alvást valahol Berlin környékére terveztük, de jóformán kempinget nem találtunk.Amit meg igen..azt "tele" volt.."legalábbis szerintünk azé' mondták ezt, mert motorral voltunk..és egy Familien Campinget néztünk ki" ..nohh nekem az erdő is tökéletesen megfelelt volna...de végül is hotel lett belőle.

Másnap irány Berlin..főterezés..fagyi nélkül..hisz nem KTM-mel mentünk :P nagyon nagyon meleg volt.
1-2 óra nézelődés után irány Rostock.
Bacottul tetszett....óváros gyönyörű...tenger csodás. (ide vissza kell menni jobban szétnézni.)

Bielefeld lett volna a köv. alvóhely, de a szervezés közben egy két infón átsiklottunk...mivel Rostock után má' megeredt semmi képen nem akartunk sátrazni. Úgyhogy ismét hotel lett.

Megérkeztünk Belgába...először Gerkéhez mentünk...Ő meg má' Tongere melletti Mal nevő falucskában a találkozó helyszínén volt. Irány oda.
Megérkeztünk...irány a hűtő...hideg sör....életmentő :-)ÁÁHHHHhhhh
Sztívék ekkor má' itt voltak..de arról majd mesél(t) Ő...meg Zoli bácsi, Regál meg Manó úr és Mistral is.

Gyorsan felvertük a sátrat egy focipálya melletti frissen lekaszált területre...persze gyorsan néhány sör kíséretében.

Másnap Off-road túra volt...márakinek...mi rá sem akartunk ülni a motorra...szóval a faluban sétálgattunk jó nagy kört.
(Eközben Sárvit döntötte le valami...szerintem hőguta) ...erről meg majd Ő mesél)

Szombati nap Dirk vezetésével a környéket jártuk be. Holland-Belga-Németország hármashatárt...Ámérikai temetőt...szép városokat..stb.

Visszaérkezve a táborba...lebeszéltem egyik volt osztálytársammal, hogy meglátogatjuk. Hárman visszapattantunk a motorra és Mol-ba mentünk...ez plusz 160 Km.

Esti tábortűznél is ment a hülyeség, a jókedv...és fogyott a sör :D

Másnapi összepakolás után lóra pattantunk és majd a legrövidebb úton a zalaiak hazatértek két nap alatt.

Mistral, Shevi, Sárvi külön nem sietve jöttek(jönnek) haza felé.

Szóval röviden tömören ennyi lenne..ismét életre szóló kirándulás lett.
Gerke, Dirk köszönünk mindent!"

Bucho képei

Sárvi mester képei

Mistral utazása a találkozóra. (A papírt, tollat és a gondolatait most szedi össze...és megírja a beszámolót)

Shevi beszámolója is készül.